Pe locuri, fiţi gata…

Standard

Si brusc m-am gândit să scriu. Optimismul nu-mi dă pace, pentru că încă sunt lucruri frumoase de spus, pentru că momente de neuitat se vor a fi reînviate, pentru că mai sunt oameni frumoşi de amintit, oameni speciali, care ne marchează existenţa într-un fel sau altul.

Ei bine, sper că nu voi răpi inutil timpul nimănui, dar nici să nu îndraznească cineva să-mi strice fericirea. Încerc să rezolv un exerciţiu pe care singură mi l-am impus, acela de a-mi exprima liber ideile, de a accepta critica si aprecierea, ca şi cum acestea s-ar afla pe acelaşi taler.

Fără a spune prea multe lucruri despre mine, fără a recunoaşte că, de fapt, inspiraţia lasă de dorit, m-am înarmat cu zâmbete si cu vorbe frumoase: noapte bună şi cele mai dulci vise… Şi visuri! De ce nu?

Lasă un răspuns

