Ipocrizie la promoţie

Standard

Fiţi pe fază!

Astăzi e promoţie la ipocrizie.

De fapt, nici nu ştiu de ce am simţit nevoia să fac un anunţ, pentru ca, oricum, se dă ca pâinea caldă în fiecare zi, concurenţa fiind acerbă la orice pas.

Peste tot, ce vezi?

“Un strop de ipocrizie, vă rog!”

Se poate înveli într-o hârtie?, întreb eu. Aş mototoli-o cât m-ar ţine puterea palmelor şi i-aş face un loc între nişte lemne care ard. M-am săturat de virgule, zâmbete false şi cochetării.

 

E vremea să fac focul…

E necesar să ardă…

2 gânduri despre &8222;Ipocrizie la promoţie&8221;

  1. Marina

    Macar o data in viata, toti am fost ipocriti, din motive mai bune sau mai rele.
    Poate ca uneori e mai bine sa arunci un zambet fals, decat sa incepi o lupta.Si nu-ti mai ramane decat sa speri ca persoana careia i se adreseaza zambetul il percepe in mod corect..Ca unul fals, desigur:D
    P.S. Astept sa publici o carte intr-un viitor apropiat.As cumpara-o sigur:*

    • Ai dreptate…clar ca am fost falsi, macar o data, fiecare din noi si e mai bine uneori, pt ca poate fi constructiv, cu scopul de a calma spiritele, nu?:D
      Te pupppppp:* tre’ sa vb de camin.

Lasă un răspuns

