Reuşeşti să-mi spui cât e ceasul?

Standard

Am dat pânzele de păianjen departe de aici şi am revenit la mâzgâleală. Să-mi spună cineva cât este ceasul…

Ceasul…  Bateriile s-au uzat, iar timpul a stat în loc. Acum stiu! Îl pot minţi pe sâcâitor şi îi voi scoate ideile absurde din cap. Născoceste tot felul de lucruri, cum că de şi-ar propune, m-ar obseda cu mare uşurinţă… Îmi spune că sunt inconştientă şi că îl sfidez cu neglijenţa mea şi mai are şi tupeul să-mi interzică să-i regret trecerea, certându-mă că nu-l preţuiesc clipă de clipă.  Ca să vezi că nu-i ajunge… îmi scoate ochii, ori de câte ori are ocazia, cu faptul că el e încărcat cu responsabilitatea maturităţii mele.

Asta-i bună!

După modul în care îmi scoate în evidenţă greşelile, după viteza în care îmi pune în cârcă tot felul de semne de întrebare, după cât îi place de mult să mă vadă stresată, mai vrea şi recunoştinţă…

 

Tic-tac… tic-tac…

Să nu uit! Am un program de respectat…

…mda

Cine să mă mai înţeleagă?

 

Lasă un răspuns

