E vorba de timp

Standard

Nu ştiu cum aş putea să încep, dar dacă mă gândesc mai bine, aş putea chiar să las începutul să-şi vadă de ale lui şi să continui aici în legea mea.

A trecut ceva vreme de când n-am mai scris şi nici timpul nu şi-a făcut datoria, uitând să mă tragă de mânecă. Mă bucur totuşi că nu a avut prostul obicei de a-mi aduce în prim plan uitarea. N-am uitat ce înseamnă colegialitatea, îmi amintesc şi pauzele din liceu şi stările prin care treceam în diferite situaţii. Mi-e dor de ei…

 

 

 

 

 

 

 

…si de toţi cei care m-am simţit aproape.

Trecând de la liceu spre studenţie, găsesc aici în fiecare zi lucruri care mă surprind care, fie îmi plac, fie îmi displac. Oameni noi, agitaţie, egoism, poate dezorganizare şi, mai ales, noi reguli. Părţi bune şi mai puţin bune, dar asta mi-am dorit.

Rămân cam multe nespuse.

Un gând despre &8222;E vorba de timp&8221;

Lasă un răspuns

