cititul pe diagonală

Standard

Am început să gândesc aproape uman când văd ce îmi mai pictează ochii. Am spus „fără retușuri”. Se murdăresc pensulele în culori de-a dreptul farmaciste și nici că aș fi vrut să mă transform în vreo carte de colorat. Nuanțele sunt pentru copii, iar pentru mine… Mă  pricep să vorbesc de instrumentele mele nevorbitoare, de alb, de negru, de puterea lor de a rosti valori prin graiul nefiresc și mut. Dodiile mele se bazează pe coerență, turul opiniilor mele este puternic fundamentat pe vocale măsurate cu grijă și consoane aduse din epoci principiale.

Cititul pe diagonală…critic.

Lasă un răspuns

