Icar Tours – new experience

Standard

De curând am primit șansa de a fi intern pentru 3 luni la Icar Tours. Right! E o oportunitate, mă bucur de ea, însă neîncrederea în mine și în ceea ce pot, lasă de dorit. Și culmea e că știu că pot.

Cred că e primul articol în care nu vreau să îmi descâlcească nimeni cuvintele, ci dimpotrivă…să mă înțeleg eu pe mine. Îmi spun aici că pot face lucruri de calitate și când mă apuc de ele, chiar ies așa cum îmi doresc să fie.

Încă n-am reușit să demonstrez că am mereu cuvintele la mine și observ că durează cam mult perioada de acomodare și de stângăcii. Desigur, n-am pretenția să mă înțeleagă cineva, nici pentru că n-am luat bluza potrivită, nici pentru că nu am venit asortată. Nu pentru asta sunt aici, ci pentru că materia mea cenușie mă va ajuta să fiu la înălțimea așteptărilor.

Am descoperit astfel că mă potrivesc de minune cu profilul celui care stă în spatele tuturor acțiunilor și face ca lucrurile să meargă, nu mă regăsesc în postura de a sta în față, deși am făcut și asta de foarte multe ori, descurcându-mă minunat, dar fără vreo satisfacție. Asta sper să fiu și eu aici, să arăt că pot face ce știu mai bine și foarte bine.

Descrierea mea pentru Icar Tours – oameni pregătiți, sociabili, care zâmbesc și nu uită să facă asta.

Un gând despre &8222;Icar Tours – new experience&8221;

Lasă un răspuns

