vorbim aici de strategii personalizate

Standard

După o iarnă care sper să se termine cât mai repede și un semestru mai bine de un kilometru de lung, aș putea să trag linie și să-mi reorientez obiectivele. Am făcut, refăcut, gândit și reținut strategii, dar nici că m-am atins de cea personală.

 Sesiunea e pe val, deci acum e cazul să-mi pun în practică toate tacticile, dar să folosesc un singur canal. De astă dată nu mai fac un mix media, mă gândesc la o singur vehicul ce mă poate servi. Stai și te întrebi: ce planificare media o fi și asta? Ei bine, bună, rea, -in my private- asta îmi folosește și îmi asigură – dacă nu reușita-, măcar îndeplinirea unui obiectiv SMART: să asigur împăcarea cu mine însămi într-un procent de 100 % în timpul celor 2 „minunate” săptămâni.

Strategy

Important e ca publicul meu țintă să-mi înțeleagă și să interpreteze mesajul pe care doresc să-l transmit  și astfel să creez o imagine favorabilă. Desigur, am trecut peste analize cu puncte tari și puncte slabe, le tot valorific și evaluez când am ocazia. Mai țin cont eu de factorii externi, dar nu îi las să dărâme ce încerc eu să contruiesc. Se înțelege, da?

Sar peste buget, îl regăsesc adesea pe la Palas.

Revin cu evaluarea peste două săptămâni. Rămân datoare! 

2 gânduri despre &8222;vorbim aici de strategii personalizate&8221;

Lasă un răspuns

