e lesne de înțeles

Standard

Constat că înscrisurile mele de aici – deși stau la mâna voinței mele – apar cam greu, hotărâtă fiind să le mai dau câte o șansă…uneori.

Seara asta m-a procopsit cu ceva simțiri clandestine, pe care trebuie să le definesc cumva. Ei bine, o să încerc, dar știu de la început că n-o să-mi iasă, pentru că nici nu vreau. Stau și mă gândesc (și nu e în premieră), Marin Preda chiar avea dreptate – timpul și-a pierdut complet răbdarea, iar cumplitul vine din nefirescul calm al lucrurilor. S-au transformat până și diminețile mele, singura diferență e că acum sunt pe deplin mulțumită în privința lor. Ce-i drept, a cam fost necesar să fac curățenie în viața mea, se pusese praful fără să-i sesizez măcar prezența. Iar de lucrurile învechite nu faci decât să te descotorosești, nu-i așa?

M-am arătat interesată să șterg ușile inimii mele, iar în încercarea mea de a le deschide, spiritul de observație mi-a dovedit că uzura le-a cam făcut să scârțâie. Dar s-au deschis sau, cel puțin, așa îmi place să cred.

Sunt într-o situație pe de-a dreptul cochetă, într-un puzzle din care mai lipsește o singură piesă – vorba fie între noi – cea mai importantă dintre toate. Piesa ce încheie jocul vine cu mai mult condiment, probabil sau – mai mult ca sigur – să alunge amărăciuni…din urmă.

Lasă un răspuns

