Confesiune!

Standard

ImagineCând încep a vorbi despre mine,

de fapt,

tac.

Tăcerile mele nestânjenite ori vorbesc despre cum sunt,

ori despre cum n-aș vrea să fiu.

Am două culori preferate: soarele și luna.

Una mă trezește, alta mă răpune.

Se întâmplă adesea.

Iubesc două anotimpuri:

Unul începe cu zâmbete, celuilalt îi place adevărul.

Mănânc și ce nu îi pică bine stomacului meu:

Ploile triste sau serile îngândurate.

Se așază la sufletul meu prietenii adevărați…

Și cafeaua bună de dimineață.

Lasă un răspuns

