Cu și despre zâmbet. (al meu)

Standard

ImagineȘi-mi mai zice lumea că am zâmbetul ăla dulce, știi? Așa cum e vata pe băț.

L-aș fi vrut pe cel de mâine. Da, să mă accesorizeze zâmbetul de mâine. Dacă se poate…

Măcar să nu-mi fie însoțit de ideile acelea încurcate, confuze și care, într-un final, nu prea știu să spună nimic, darămite să arate. Sau să nu-mi fie iar încărcat cu răutate, mai pot și așa, dar nu mi-e simplu. Îmi vine chiar complicat uneori.

Important e să nu se șteargă și să nu aștepte să trag de el. Ca un catâr și zâmbetul ăsta al meu…

Lasă un răspuns

