Locuri vechi, experiente noi

Standard

image

Ii promisesem eului meu calatorii lungi, de-o vara intreaga. Nu l-am dezamagit, chiar m-am tinut de cuvant. Contextul care m-a pus in situatia de a folosi un alt cod, adesea de nedeslusit, mi-a asezat pe tava tentative esuate de comunicare, dar care s-au plasat cu indrazneala – in cele din urma – intr-o zona „de neuitat”. Experiente multiple si-au lasat amprenta asupra mea si a timpului meu, nelasand simtiri din cele vechi sa reinvie. In definitiv, job-urile de vara raman intiparite in memorie, poate chiar si in suflet, mai ales, atunci cand oameni deosebiti, prieteni noi, iti stau prin preajma.

Imi indrazneste zambetul sa nu se opreasca, lucreaza si el acum cu norma intreaga.

Lasă un răspuns

