Un vers

Standard

În vremuri de ploaie, pot doar să aștept.

Un strop, o picătură cade foarte încet.

Mă irită o vreme lentă ca asta,

Încă puțin și provoacă năpasta.

Îmi deslușește misterul un vers:

„Ai grijă ce faci, iubește din mers!”

Nu-mi iau armura, las garda jos,

Dacă-mi fură inima,

să o facă frumos.

 

 

 

Un gând despre &8222;Un vers&8221;

  1. Ruben. G

    Salut! Oricand o placere sa trec pe aici, m-ai ales acum cand am gasit aceste versuri frumoase, asa ca m-am gandit (neavand ce face), cu oermisiunea ta, sa fac o mica descriere acestei poezii. Pentru ca este foarte frumoasa.

Lasă un răspuns

