aproape de șah mat

Standard

M-am gândit să-mi las lucrurile în buzunarele mele sparte. Cu sau fără voie, îmi ajung o parte semnificativă de gânduri la oameni care nu vor să mă asculte. O parte care s-au lipit de buzunar rămân necunoscute de aceia care ar trebui să le cunoască și, culmea, chiar acolo, pe fundul buzunarului, stă zahărul amar din inimă.

M-am poticnit și aștept consoane și vocale să ajungă înapoi de unde au plecat, să îmi arate și mie ce să fac… Cos buzunarele sau mai las dintr-ale mele mărunțișuri să se prăpădească în neant? Poveștile adevărate îndeamnă către înainte, mie mi-e cam frică de înapoi, așa că rămân aici și aștept mutări în funcție de gânduri. Nu sunt departe de-a primi șah mat.

Lasă un răspuns

