Învăț altfel

Standard

Sunt contexte în care efectul învățării nu-mi place cum sună. Asta ar însemna să le repet pe toate cele dinainte. Și de ce-aș lăsa eu gânduri și, mai ales, pe oameni să revină? Odată cu ziua, e clar că pleacă noaptea.

De asta-mi plac mie străduțele acelea cu sens unic, cu toate că-mi dau panică uneori. Ele mă duc cu siguranță înainte, ștergând urmele unui drum anevoios și, câteodată prea lung, de înapoi. Mă bazez aici pe efectul experienței, fără să fiu nevoită să capăt dexteritate acolo unde nu-mi este locul.

În orice caz,

Prezentul ăsta să-mi fie repetat,

Ce-i dincolo de el, a fost deja uitat.

Lasă un răspuns

